هر آنچه لازم است در مورد برنج کامفیروزی بدانید

فروشگاه اینترنتی بوخشا
31 اردیبهشت, 1402
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
برنج کامفیروزی

هر آنچه لازم است درباره برنج کامفیروزی بدانید

آیا قصد خرید یک برنج خوشپخت و خوش عطر و طعم را دارید؟ اگر پاسخ شما به این سوال مثبت است پس با ما همراه باشید تا شما را با برنج کامفیروزی که یکی از برترین و مرغوب ترین انواع این محصولات است آشنا نماییم. برنج جزء یکی از مهمترین محصولات غذایی و غلات در جهان است. این محصول در کشور ما عضوی جدا نشدنی از سفره خانوارها است.
حال اگر قصد خرید یک برنج با کیفیت و خوش طعم و عطر را دارید ما به شما برنج کامفیروزی را پیشنهاد می دهیم. این برنج محلی یک کالای شاخص و درجه یک است که از دیرباز تاکنون بر سر سفره های ضیافت و مهمانی مردم شیراز بوده و طرفداران زیادی دارد. نکته ی جالب تر اینکه برنج کامفیروزی در رقابت با برنج های دیگر ایرانی مانند طارم، عنبربو و… که از درصد محبوبیت بالایی هم برخوردارند پیشتاز بوده و طعم آن به قدری خوشمزه و دلنشین است که بعد از یک بار خوردن، دل کندن از آن به آسانی ممکن نیست. در ادامه شما را با خواص بی نظیر این برنج آشنا خواهیم کرد.

خواص برنج کامفیروزی

این برنج خوشپخت علاوه بر طعم فوق العاده ای که دارد، به دلیل خواص فراوان خود با استقبال بسیار زیادی از سوی خریداران رو به رو شده است. به طوری که با استفاده از این محصول می توان بسیاری از ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن را تامین کرد. در این بخش به برخی از مهمترین موارد آن ها اشاره می شود:

  • کربوهیدرات موجود در این برنج سبب افزایش انرژی و کمک به سوخت و ساز بدن می شود.
  • این برنج به علت دارا بودن ویتامین A و C حاوی آنتی اکسیدان می باشد. این مواد علاوه بر این که موجب تقویت سیستم ایمنی بدن می شوند، می توانند رادیکال های آزاد را از بدن پاک کنند. همچنین این مواد از ابتلا به سرطان جلوگیری می کنند.
  • این محصول ممتاز حاوی ویتامین E است. این ویتامین علاوه بر مفید بودن برای پوست، برای درمان بعضی از التهابات پوستی مانند سوزش، خارش و… استفاده می شود.
  • وجود تری گلیسیریدها در این برنج باعث کاهش فشار خون می شود. بنابراین مصرف آن برای بیماران مبتلا به فشار خون بسیار مفید است.

طبع برنج

طبع این برنج گرم است. از نظر اطبای طب سنتی، گرم بودن آن به سیستم گوارشی کمک می کند تا هضم راحتی داشته و از بروز مشکلاتی نظیر یبوست و … جلوگیری کند. همچنین افرادی که دارای مزاج سرد و خشک (سوداوی) و مزاج سرد و تر (بلغمی) هستند به راحتی می توانند از این برنج خوش طعم و عطر به صورت روزانه استفاده کنند.

خرید برنج کامفیروزی مرغوب با بهترین قیمت

در پایان لازم است بار دیگر به شما یادآوری کنیم برنج کامفیروزی یک برنج عادی و معمولی نیست. بلکه این برنج اعلا برند معروفی است که از بهترین شالیزارهای کشور ایران کشت می شود. این محصول علاوه بر طعم و عطر بی نظیری که دارد تاثیری بسیار شگرفی بر سلامت می گذارد. اگر قصد خرید برنج کامفیروزی اصل با قیمت مناسب را دارید، می توانید به ما اعتماد کنید و از ما خریداری کنید. ما تضمین می کنیم که عطر و طعم و کیفیتی ماندگار را برای شما به ارمغان آوریم.

 

خرید آنلاین برنج کامفیروزی : برنج کامفیروزی معطر خالص اعلا ( 10 کیلوگرم )

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.